Profili

Lietotājam, pēc autentifikācijas Portālā, KDV tiek atvērts savs – fiziskas personas profils. Ja lietotājam ir pārstāvības tiesības juridiskās personās vai piešķirtas tiesības darbam ar juridiskām personām, tad lietotājs var pārslēgties starp savu-fiziskas personas profilu un pieejamajiem juridisko personu profiliem.

Fiziskas personas profils

Katram lietotājam ir pieejams viens fiziskas personas profils, no kura lietotājam ir pieejamas šādas KDV sadaļas: 

  • Pārstāvētās personas – tiek rādīts tikai tad, ja lietotājam (fiziskai personai) ir pārstāvības tiesības vai aktīvs deleģējums;  

  • Kontaktinformācija – lietotāja (fiziskas personas) kontaktinformācija;  

  • Pakalpojumu katalogs – lietotājam pieejamo UR sniegto pakalpojumu saraksts;  

  • Pieteikumi – Portālā izveidoto pieteikumu un to statusu pārskats;  

  • Maksājumi – Portālā izveidoto pieteikumu un to statusu pārskats; 

  • Citi tiesību subjekti, juridiskie fakti – sadaļa pieejama tikai tad, ja klientam pieder vismaz viens juridiskais fakts vai citi tiesību subjekti;  

  • Vēsture – Portālā veikto darbību vēsture;  

  • Deleģējumi – fiziskai personai sadaļa pieejama tikai tad, ja lietotājam ir bijis piešķirts deleģējums.

                                10.attēls. Pieejamās KDV sadaļas no fiziskas personas profila 

 

Juridiskas personas profils

Ja lietotājam ir piešķirtas pārstāvības tiesības kādā no juridiskajām personām, tad lietotājs KDV var pārslēgties uz šo subjektu profiliem (skatīt 2.4. sadaļu). 

KDV no juridiskās personas profila lietotājam ir pieejamas šādas sadaļas: 

  • Kontaktinformācija – klienta (profilā izvēlētās juridiskās personas) kontaktinformācija;  

  • Pakalpojumu katalogs – klientam  pieejamo UR sniegto pakalpojumu saraksts;  

  • Pieteikumi – Portālā izveidoto pieteikumu un to statusu pārskats;  

  • Citi tiesību subjekti, juridiskie fakti – sadaļa pieejama tikai tad, ja klientam pieder vismaz viens juridiskais fakts vai citi subjekti; 

  • Maksājumi – Portālā izveidoto pieteikumu un to statusu pārskats; 

  • Organizatoriskās vienības – sadaļa pieejama tikai tad, ja klientam ir vismaz viena organizatoriskā vienība; 

  • Vēsture – Portālā veikto darbību vēsture;  

  • Deleģējumi – klienta izsniegto deleģējumu saraksts ar iespēju tos labot un izveidot jaunus.

                                   11. attēls. Pieejamās KDV sadaļas no juridiskas personas profila 

 

Ja izvēlētajam juridiskas personas profilam nav saglabāta e-pasta adrese, KDV navigācijas joslā ir pieejama tikai sadaļa "Kontaktinformācija". Citas sadaļas būs pieejamas uzreiz pēc veiksmīgas e-pasta verifikācijas.