Pieteikuma atkārtota iesniegšana

Pieteikumu iesniedz atkārtoti no sadaļas “Pieteikumi”, kur atrod konkrēto ar statusu “Atlikts”. Lietotājs izvēlas darbību “Iesniegt atkārtoti

                            Pieteikumu tabula fiziskas personas profilā ar  pieteikuma statusu “Atlikts”                   

                        64. attēls. Pieteikumu tabula fiziskas personas profilā ar  pieteikuma statusu “Atlikts”

 

Lietotājs izvēlas darbību “Iesniegt atkārtoti

                          Pieteikumu tabula fiziskas personas profilā ar darbību “Iesniegt atkārtoti”                         

                          65. attēls. Pieteikumu tabula fiziskas personas profilā ar darbību “Iesniegt atkārtoti”

 

Tiek atvērts solis “Datu ievade”, kurā ir iespējams veikt izmaiņas datu laukos. Pēc soļa “Datu ievade” pabeigšanas, pārejot uz soli “Dokumenti”, tiek piedāvāts ģenerēt dokumentus, ja konkrētam pakalpojumam dokumentu ģenerēšana ir iespējama. Solī “Dokumenti” lietotājs var labot vai papildināt dokumentu sarakstu. Lai pievienotu labotu dokumentu, jādzēš iepriekš pievienotais dokuments. 

Solī “Dokumenti” ir jāatzīmē, vai  lietotājs, iesniedzot pieteikumu atkārtoti, ir iekļāvies valsts notāra lēmumā norādītajā termiņā tūkumu novēršanai.  Ja lietotājs atzīmē “Jā, iekļāvos”, tad par pakalpojumu nav atkārtoti jāmaksā, ja “Nē, neiekļāvos”, tad par pakalpojumu jāveic apmaksa.

                               Apmaksas informācija pie atkārtota pieteikuma iesniegšanas (iekļāvās trūkumu novēršanas termiņā)                             

                                66. attēls. Apmaksas informācija pie atkārtota pieteikuma iesniegšanas

                                                          (iekļāvās trūkumu novēršanas termiņā)

 

Lai turpinātu pieteikuma iesniegšanas procesu, lietotājs spiež “Pārlūkot pieteikumu” un pāriet uz soli “Pārskats”, tālāk spiež “Turpināt uz pieteikuma iesniegšanu”, lai pieteikumu iesniegtu.

Papildus informāciju par pieteikuma iesniegšanu skatīt sadaļā Pieteikuma aizpildīšana.